ХАРКІВСЬКІ МЕМОРАБІЛІЇ: СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ МІСТА НАПЕРЕДОДНІ ЄВРО-2012
Анотація
Висвітлено стан і перспективи розвитку ринку сувенірної продукції м. Харкова, викладено пропозиції щодо реалізації цілеспрямованої політики міста з розробки та збуту сувенірної продукції.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Биржаков М. Б. Введение в туризм / М. Б. Биржаков. – СПб. : Изд. дом «Герда», 2002. – 320 с.
Биржаков М. Б. Shopping / покупки / М. Б. Биржаков, М. М. Маринин // Туристские фирмы. – 1997. – Вып. 12. – С. 231–253.
Данильчук В. Ф. Формирование национального туристического продукта / В. Ф. Данильчук // Вісник ДІТБ. 2001– Вип. 5. .– С. 19–28.
Кифяк В. Ф. Органiзацiя туристичної дiяльностi в Українi : Навчальний посiбник. – Чернiвцi : Книги-XXI, 2003.
Менеджмент туризма / Под ред. В. А. Квартальнова. – М.: Российская международная академия туризма, 1996. – 230 с.
Туризм в системі пріоритетів регіонального розвитку: Монографія / За ред. В. В. Александрова. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2010. – 268 с.
Туризм в Украине: Словарь-справочник / В. О. Соловьев, Л. Д. Божко, М. Н. Поколодная. – Х. : Мачулин, 2008. – 224 с.
Туристичний імідж регіону : монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2011. – 312 с.
Blundell V. Aboriginal Empowerment and souvenir trade in Canada / V. Blundell // Annals of Tourism Research. – 1993. – № 20. – P. 64−87.
Gordon B. The souvenir: Messenger of the Extraordinary / B. Gordon // Journal of Popular Culture. – 1996. – № 20 (3). – P. 135−146.
Jansen-Verbeke M. Leisure shopping: A magic Concept for the tourism Industry? / M. Jansen-Verbeke // Tourism management. – 1991. – № 12. – P. 9−14.
Kim S. Souvenir Buying Intentions for Self Versus Others / S. Kim, M. Littrtell // Annals of Travel Research. – 2001. –№ 28 (3). – P. 638−657.
Littrell M. Souvenirs and Tourism Styles / M. Littrell, S. Baizermann, R. Kean // Journal of Travel Research. – 1994. – № 33 (1). – P. 3−11.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2013.43.1605
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)