КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Алаев Э. Б. Экономико-географическая терминология. М.: Мысль, 1977.
Бешков И. Л. Организация туризма: Конспект лекцій. Донецк: ДИТБ, 2000. 152 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови. К., 2005. С. 544.
Кабушкин Н. И. Менеджмент туризма: Учеб. пособие. Минск: БГЭУ, 1999.
Кирилов А. Т., Волков Л. А. Маркетинг в туризме. СПб: Петербург. ун-т, 1996.
Крачыло Н.П. Основы туризмоведения. К.: Вища школа, 1980.
Мальська М., Худо В., Цибух В. Основи туристичного бізнесу: Навч. посіб. К., 2004.
Рутинський М. Дослідницький потенціал використання теорії “ієрархії потреб” А. Маслоу у рекреалогії, курортології та практиці туристичного бізнесу // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. геогр. 2009. Вип. 36. С. 282–291.
Топчієв О. Г. Суспільно-географічні дослідження: методологія, методи, методики. Одеса: Астропринт, 2005. 432 с.
Gaworecki W. W. Turystyka. Waszawa: Pol. wydaw. еkonomiczne, 1988.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vgg.2010.38.10497
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN: 2078-6441 (Print)
2415-7201 (Online)
Усі статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons “Із зазначенням авторства – 4.0 міжнародна” (CC BY 4.0)