ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГОВЧЕННЯ ГРИГОРІЯ ВАЩЕНКА

Victor Dovbnya

Анотація


Розглянуто концептуальні засади філософсько-освітніх поглядів Г. Ващенка –
визначного українського педагога XX ст. У контексті філософії освіти проаналізовано головні
компоненти його освітнього вчення: ідеали та норми дослідження; наукові й релігійно-
міфологічні погляди; філософські засади освітньої концепції. Розкрито теоретико-
методологічне підґрунтя освітньої теорії Г. Ващенка як символіко-понятійного поля, у межах
якого застосовано різноманітні методи наукового дослідження й водночас окреслено
тенденцію до зближення наукових знань і релігійної віри.
Ключові слова: філософія освіти, засади, наукові методи, знання, віра.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.