ДИФЕРЕНЦІЙНА ДІАГНОСТИКА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Kateryna Ostrovska

Анотація


Проведені дослідження психологічних особливостей аутичних дітей та дітей з
розумовою відсталістю за стандартною методикою визначення дитячого аутизму CARS і
нейропсихологічним методом О. Лурії. Несподіваним результатом було встановлення
певного рівня аутизму в дітей із розумовою відсталістю, що дозволяє припустити, що
аутистичні симптоми притаманні різним розладам розвитку у дітей. Використовуючи
дискримінантний аналіз до експериментальних результатів, отриманих за методиками
CARS та О. Лурії, було встановлено найважливіші параметри, які спостерігаються при
діагностуванні аутизму. Показано, що для адекватної диференціації дітей із спектром
аутистичних порушень необхідні високі значення за такими шкалами як критичність,
загальне враження, емоційна реакція, адаптація до змін, рівень активності, взаємодія з
людьми, вербальна та невербальна комунікація та низькі значення за такими шкалами як
тест на предметний гнозис, коректурна проба, використання предметів, наслідування,
адекватність, інтелектуальний розвиток і тривожність.
Ключові слова: розлади спектру аутизму, розумова відсталість, діти, діагностика.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.