ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

Natalia Pushek, Iryna Hnylyakevych-Prots

Анотація


Анотація. Сформований бренд туристичного продукту відіграє важливу роль у його просуванні, адже лише за допомогою інструментів брендингу можна донести туристу, що даний продукт може задовільнити його потреби. Оскільки туристичний продукт – це складне комплексне поняття, що включає чималий перелік благ для задоволення потреб туриста, то метою статті є структуризація процесу формування бренду туристичного продукту, виокремлення його конкретних етапів.

Дослідження проведено за допомогою емпіричних методів, а також методів економічного аналізу та систематизації. У статті окреслено теоретико-методичні основи формування бренду туристичного продукту. Розглянуто сутність туристичного продукту, дестинації і бренду туристичного продукту. Доведено доцільність позиціонування бренду туристичного продукту через територіальну призму. Виділено основні цілі брендингу дестинації, що першочергово полягають у поліпшенні туристичної привабливості регіону, а також у підвищенні рівня інвестиційної привабливості, покращенні якості життя населення, створенні позитивного образу регіону та підвищення його конкурентоспроможності. Вдослідженнітакожпроаналізовано основні функції бренду туристичного продукту, які полягають в ідентифікації та диференціації бренду дестинації. Визначено цільові групи бренду дестинації. Запропоновано основні етапи формування бренду туристичного продукту, які пов’язані з аналізом ринку і цільової аудиторії, визначенням особливостей туристичного продукту, розробкою основних елементів бренду, визначенням ринкової стратегії продажу, рекламної концепції і каналів просування, перевірку на відповідність розробленої концепції бренду та очікувань споживачів, перевірку відповідності поставлених цілей і досягнутого результату. Cформульовано висновок, що бренд туристичного продукту має гнучкий і нестабільний характер: зміни туристичного продукту диктують і відповідні зміни у позиціонуванні його бренду.

Ключові слова: туризм, туристичний продукт, дестинація, брендинг, туристичний маркетинг, бренд стратегія.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.