ВЗАЄМОДІЯ СКЛАДОВИХ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ У МІЖНАРОДНОМУ ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Serhiy Kasian, Rymma Savenko, Oleksii Gavrylenko

Анотація


Анотація. У дослідженні окреслено теоретико-методичні засади маркетингових комунікацій компанії з акцентом на особливості громадської спілки і комунікаційного забезпечення її маркетингового позиціонування. Проведено аналіз міжнародної маркетингової комунікаційної діяльності громадської спілки (ГС) «Дніпро ІТ Комʼюніті», аналіз ринку та конкурентів. Здійснено комплексний (IFAS) аналіз внутрішніх факторів ГС. Проаналізовано основні канали маркетингового просування кожного проєкту організації та їх ефективність у глобальних соціальних мережах; визначено KPI маркетингової діяльності ГС в Інтернеті. Проведено сегментування ринків B2B та B2C ГС у міжнародному маркетинговому середовищі. Функціями маркетингу «Дніпро ІТ Комʼюніті», є, у першу чергу, збільшення впізнаваності бренду організації та запуск і просування її продуктів Для планування та ефективного просування у соціальних мережах ITDC використовується контент-план, що створюється в синергії дизайнером, SMM та PR-менеджерами. Реклами заходів або ж проєктів плануються окремо, зі створенням промо-матеріалів для подальшого рекламування у Facebook або Google. Встановлено, що для «Дніпро ІТ Комʼюніті» доцільно використовувати диференційований маркетинг, що передбачає роботу з окремими сегментами через розробку міжнародних маркетингових заходів. Організація повинна ретельно підкреслювати відмінності продуктів на кожному ринку. Результати проведених досліджень можуть використовуватися в компаніях у сфері освітніх послуг і ІТ, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій у цифровому маркетинговому середовищі, що мають значне прикладне застосування.

Ключові слова: комплекс маркетингових комунікацій, міжнародний маркетинг, цифрове середовище, глобальні соціальні мережі, ефективність.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.