ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ М ІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Serhiy Kasian, Yurii Makukha, Elvira Soloninko

Анотація


Анотація. Проведені дослідження удосконалили теоретико-методичну складову інформаційного забезпечення стратегічного планування міжнародного маркетингу, ціноутворення українських підприємств в умовах війни з росією, турбулентних зовнішніх викликів. Висвітлено інформаційне забезпечення процесу прийняття рішень щодо закупівель на промисловому ринку в умовах воєнного стану та досліджено підходи науковців до маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування, багатоканальних стратегій збуту підприємств. У статті актуалізовані наукові розробки щодо джерел даних в аналітиці бізнес-середовища та їх трансформації у цифровій економіці. Висвітлюються науково-практичні підходи до просування, організації маркетингових комунікацій у глобальних соціальних мережах, зокрема, Facebook. Авторами запропоновано модель маркетингової комунікації, інформаційного забезпечення підприємницької діяльності в Україні для Перемоги над країною-агресором – росією.

Модель обґрунтовує використання соціально-відповідальної та патріотичної реклами, маркетингових та соціальних комунікаційних потоків на підтримку України та Збройних Сил України у сфері розробки стратегії маркетингової та соціально- комунікаційної кампанії, в якій переважають патріотичні наративи. Визначено вибір інструментів таргетингу у Facebook, використання технологій штучного інтелекту, доповненої реальності. Досліджується органічність бізнес-напрямку для Facebook, коли саме завдяки органічним дистрибуціям забезпечується розширення цільової аудиторії та додаткові клієнтопотоки. Доцільно використовувати комплекс соціальних мереж для боротьби з мега фальшивою російською пропагандою та формування процедури захисту від фейків.

Ключові слова: міжнародний мартетинг, маркетингове стратегічне планування, маркетингове ціноутворення, інформаційна підтримка


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6218

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.