ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПАНДЕМІЇ COVID-19
Анотація
Анотація. За результатами проведеного дослідження охарактеризовано сучасні реалії, що стали передумовою необхідності трансформації організаційної культури вітчизняних компаній та основні соціальні тенденції, що вплинули на культуру праці. Метою статті є визначення напрямів трансформації організаційної культури вітчизняних компаній в умовах повномасштабної війни росії проти України і пандемії COVID-19 та пошук шляхів її удосконалення з метою позитивного впливу на продуктивність праці. Для досягнення мети використано логічний підхід, порівняльний, статистичний методи, а також методи наукового абстрагування та синтезу. Досліджено сутність нової категорії «віддалена організаційна культура». Проаналізовано актуальні виклики у сфері управління персоналом для вітчизняних компаній в умовах війни. Проведено аналіз змін у організаційній культурі вітчизняних і закордонних компаній у зв’язку з російською агресією проти України. Визначено складові ефективної організаційної культури для розвитку персоналу вітчизняних компаній в умовах війни та пандемії COVID-19. Сформовано пропозицій для покращення організаційної культури вітчизняних компаній в умовах війни та пандемії COVID-19. Охарактеризовано зв’язок між організаційною культурою і продуктивністю праці співробітників, у результаті чого виявлено, що організаційна культура є дуже важливим інструментом стимулювання продуктивної роботи персоналу і може стати дієвим елементом розробки системи мотивації праці.
Ключові слова. Трансформації організаційної культури, віддалена організаційна культура, складові організаційної культури, благодійність, волонтерство, дистанційна робота, цифровізація праці, продуктивність праці, пандемія COVID-19, війна.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6216
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.