ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПАНДЕМІЇ COVID-19

Оlena Grishnova, Victoria Karyuk

Анотація


Анотація. За результатами проведеного дослідження охарактеризовано сучасні реалії, що стали передумовою необхідності трансформації організаційної культури вітчизняних компаній та основні соціальні тенденції, що вплинули на культуру праці. Метою статті є визначення напрямів трансформації організаційної культури вітчизняних компаній в умовах повномасштабної війни росії проти України і пандемії COVID-19 та пошук шляхів її удосконалення з метою позитивного впливу на продуктивність праці. Для досягнення мети використано логічний підхід, порівняльний, статистичний методи, а також методи наукового абстрагування та синтезу. Досліджено сутність нової категорії «віддалена організаційна культура». Проаналізовано актуальні виклики у сфері управління персоналом для вітчизняних компаній в умовах війни. Проведено аналіз змін у організаційній культурі вітчизняних і закордонних компаній у зв’язку з російською агресією проти України. Визначено складові ефективної організаційної культури для розвитку персоналу вітчизняних компаній в умовах війни та пандемії COVID-19. Сформовано пропозицій для покращення організаційної культури вітчизняних компаній в умовах війни та пандемії COVID-19. Охарактеризовано зв’язок між організаційною культурою і продуктивністю праці співробітників, у результаті чого виявлено, що організаційна культура є дуже важливим інструментом стимулювання продуктивної роботи персоналу і може стати дієвим елементом розробки системи мотивації праці.

Ключові слова. Трансформації організаційної культури, віддалена організаційна культура, складові організаційної культури, благодійність, волонтерство, дистанційна робота, цифровізація праці, продуктивність праці, пандемія COVID-19, війна.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6216

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.