ВТРАТИ ТА НАПРЯМИ ПОРЯТУНКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Oresta Bordun, Vira Shevchuk, Volodymyr Monastyrskyy, Olha Luchka

Анотація


Анотація. Метою ст атті є оцінка втрат вітчизняного туризму від війни України з росією та надання рекомендацій щодо порятунку туристичного бізнесу на основі здійсненого аналізу. Аналіз втрат туризму здійснювався за кількома напрямками: фактичні витрати у вигляді зниження надходження податків до бюджетів різних рівнів (в тому чилі через скорочення кількості платників податків); прямі втрати від руйнувань об’єктів туристичної галузі; непрямі втрати від зменшення доходів від туризму у майбутньому; потреба у відновленні туристичної галузі. Зроблено висновок, що прогнозовані витрати на відновлення туристичної індустрії повинні включати витрати на відновлення багатьох інших галузей України (зокрема на відновлення транспортної інфраструктури). Запропоновано комплекс заходів поетапного відновлення діяльності туристичної сфери, що включає 5 блоків: фінансове забезпечення; територіальне вдосконалення туристичних потоків (транспортна логістика); галузева оптимізація (поєднання підприємств у кластерні утворення); покращення маркетингу шляхом створення національної туристичної маркетингової організації та її дочірніх філій; секторальне (видове) вдосконалення туризму України.

Ключові слова: туризм, туристичний бізнес, туристична галузь, туристична індустрія, суб’єкти туризму, втрати, витрати, туристичний збір.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ves.2022.62.0.6214

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.