ХРОНОБІОЛОГІЧНИЙ СТАТУС ЯК ПОКАЗНИК АДАПТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ ІЗ РІЗНИМИ БІОРИТМОЛОГІЧНИМИ ТИПАМИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

A. Timchenko

Анотація


У статті наведено стан адаптаційних можливостей організму школярів різних вікових груп із різними біоритмологічними типами працездатності. Серед дітей молодшого шкільного віку переважали особи з ранковим і змішаним біоритмологічними типами над особами з вечірнім типом. У дітей середнього та старшого шкільного віку спостерігалася перевага осіб змішаного біоритмологічного типу над особами ранкового та вечірнього типу. Виявлено нормальну адаптацію серцево-судинної системи у осіб із ранковим біоритмологічним типом і мобілізацію адаптаційних можливостей серцево-судинної системи до умов життєдіяльності у осіб із вечірнім біоритмологічним типом. Вторинна адаптація системи кровообігу до дії умов життєдіяльності зумовлена зміною природного ранкового біоритму працездатності на вечірній і аритмічний.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.