СИСТЕМА АВТОМАТИЗАЦІЇ МОНІТОРИНГУ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ В ЕКСПОРТООРІЄНТОВАНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Анотація
Анотація. У науковій публікації розглянуто структуроутворюючі елементи та побудовано систему автоматизації моніторингу показників прибутковості в експортоорієнтованому управлінні підприємствами. Актуалізовано значення автоматизації та моніторингу показників прибутковості в сучасних процесах управління. Згруповано інформаційні потоки автоматизованого моніторингу та охарактеризовано найбільш пріоритетні його завдання. Визначено особливості створення необхідного програмного забезпечення для забезпечення наповненості інформаційних потоків в межах етапів виробництва. Побудовано та встановлено логічне значення «омніканального маркетингу», як важливої підсистеми просування і продажу експортоорієнтованої продукції у формування прибутковості підприємства. Узагальнено та побудовано систему автоматизації моніторингу показників прибутковості в експортоорієнтованому управлінні підприємствами.
Ключові слова: автоматизація, моніторинг показників прибутковості, експортоорієнтоване управління, інформаційні потоки, інтеграція, омніканальний маркетинг.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
