ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ
Анотація
Анотація. Розглянуто вплив штучного інтелекту (ШІ) на вищу освіту в Україні. Незважаючи на глобальні тренди та рекомендації Європейського простору вищої освіти (ЕНЕА) щодо інтеграції ШІ в навчальний процес, викладачі вишів України виявилися менш готовими до змін, ніж студенти. Проведено опитування 153 студентів із 14 ЗВО, яке показало широке використання ШІ в навчальному процесі. Водночас, позиція викладачів варіюється від рекомендацій використання (46%) до ігнорування (39%) та заборони (15%) ШІ. Розроблено пропозиції на основі досвіду Львівського національного університету ім. І. Франка (ЛНУ) з імплементації ШІ у вивчення управління ІТ-проєктами. Зазначено високий потенціал генеративного ШІ для підвищення ефективності на етапах аналізу, планування та оцінки проєктів, зокрема, ШІ ефективно скорочує час виконання проєктних завдань.
Ключові слова: штучний інтелект, вища освіта, ЕНЕА, навчальний процес, ЛНУ, управління ІТ-проєктами.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
