ПРО МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ AHASLIDES ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА “АНАТОМІЯ І ФІЗОЛОГІЯ ЦНС”
Анотація
Статтю присвячено вивченню застосування програмного забезпечення AhaSlides в освітньому процесі під час навчання предмета “Анатомія і фізіологія ЦНС” студентів – майбутніх психологів. У роботі використано методи: практичні, синтезу, аналізу, порівняння, абстрагування. Отримано подальший розвиток вивчення засобів дистанційного навчання, застосування їх у освітньому процесі для його удосконалення, а саме дослідження програмного забезпечення AhaSlides, її можливостей, недоліків, особливостей використання. Висвітлено форми застосування презентацій під час освітнього процесу, послідовність дій під час створення нової презентації. Вивчено переваги сервісу AhaSlides, зокрема, наявність інструментів для створення різних форм тестових завдань, вікторин, шаблонів для голосування, великої кількості ілюстрацій, тем для дизайну, легкий спосіб роботи. До недоліків можна віднести наявність платних функцій. Розглянуто форми роботи з програмним забезпеченням AhaSlides: вікторини, опитування і презентації. Вивчено зміст діяльності викладача і студентів на етапах підготовки, проведення вікторини і підведення підсумків. Обґрунтовано застосування вікторин під час вивчення предмета “Анатомія і фізіологія ЦНС”. Висвітлено режим «опитування» для проведення голосування та інтерактивної роботи зі студентами. На прикладі вивчення предмета “Анатомія і фізіологія ЦНС” розглянуто використання завдань на створення асоціацій, надано методичні рекомендації щодо їх застосування: з підбору термінології, сполучення з іншими формами роботи, активізації діяльності студентів під час підведення підсумків. Виявлено, що режим роботи “презентація” в AhaSlides є більш зручним, ніж програма PowerPoints, оскільки дає можливість комбінувати показ презентаційного матеріалу, створювати і ефективно проводити вікторини, швидко підводити підсумки роботи та наочно демонструвати їх результати.
Ключові слова: дистанційне навчання, заклади вищої освіти, програмне забезпечення AhaSlides, вікторини, опитування, презентації.
Повний текст:
PDFПосилання
- Алєксєєва Т. М. Застосування інтерактивної дошки Miro для активізації навчальної діяльності на заняттях з медико-біологічних дисциплін. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2024. Вип. 40. С. 133–142. DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2024.i40.
- Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю. Використання інтерактивного моделювання при викладанні хімії в закладах вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 1 (48). С. 38–41. DOI: https://doi.org/10.32843/26636085/2022/48.1.7.
- Блажко В. О. Мультимедійні презентації як засіб формування кліпового мислення студентів. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи. 2024. № 3. С. 55–59. DOI: https://doi.org/10.32782/ped-uzhnu/2024-3-9.
- Бондаренко Н. А., Пасько О. М. Використання мультимедійних презентацій у процесі викладання мистецьких дисциплін у ВНЗ. Інноваційна педагогіка. Теорія і методика професійної освіти. 2023. Вип. 63 (1). С. 83–88. DOI: https://doi.org/10.32782/26636085/2023/63.1.16.
- Ворожбіт-Горбатюк В. В., Козиренко С. І. Навчальні презентації в процесі професійної освіти та під час підготовки докторів філософії. Інноваційна педагогіка. Теорія і методика професійної освіти. 2024. Вип. 68 (1). С. 107–110. DOI: https://doi.org/10.32782/26636085/2024/68.1.20.
- Григор’єва В. А., Лисак Л. К. Застосування мультимедійних презентацій на лекційних заняттях у закладах вищої освіти. Наукові записки. Сер. : Педагогічні науки. 2024. Вип. 213. С. 114–117. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2024-1-213-114-117.
- Коваль Т. І., Бесклінська О. П. Використання засобів візуалізації для створення електронних освітніх ресурсів у процесі навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Вип. 77 (3). С. 145–161. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_77_3_12.
- Лютенко М. Г. Практичне використання мультимедійних технологій у початковій школі. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2018. Вип. 4 (123). С. 41–46. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_4_9.
- Павлюк О. М. Особливості використання лекції-презентації в закладах вищої освіти в сучасних умовах. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. 2020. Вип. 2 (333). Ч. 1. С. 147–154. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2844-2020-2(333)-1-147-153.
- Сабо А. Г. До дискусії щодо доцільності застосування презентацій у навчальному процесі. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : зб. наук.-метод. праць ТДАТУ. 2023. Вип. 26. С. 224–230. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16874.
- Ткаченко Т. В., Соловйова Т. М., Ткаченко О. В. Мультимедійні презентації та їх використання при вивченні шкільних курсів історії. Society. Document. Communication. 2022. Вип. 14. С. 139–157. DOI: https://doi.org/10.31470/2518-7600-2022-14-139-157.
- Хижнякова В. В. Використання мультимедійних засобів навчання під час викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Філологія. 2016. Вип. 22. С. 48–50.
DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2025.42.13460
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
