УКРАЇНСЬКІ МЕДІАКОРПОРАЦІЇ НА МЕЖІ XX СТОЛІТТЯ

Volodymyr Malinin

Анотація


У статті здійснено спробу історичного аналізу впливу політичних видань епохи Павла Лазаренка на суспільно-політичний стан у державі, на формування переконань широкої громадськості за допомогою партійних медіа, а саме телевізійної компанії UTAR  та газети «Новий час».

У матеріалі також продемонстровано, як партійна преса України 90-х років творила імідж політиків та деяких політичних сил.

Для порівняння процесів розвитку медіа в Україні та деяких інших країнах взято до уваги новітню медійну історію Швейцарії. Порівняльний аналіз здійснено у контексті проблем, пов’язаних з недопущенням бізнесменів до монопольного володіння пресою та з вивченням розбудови пресового бізнесу у давніх демократіях світу.

Ключові слова: медіа Павла Лазаренка, медіахолдинги, медіамонополії, телеканал «Ютар».


Повний текст:

PDF

Посилання


ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (1998), Ліцензія на право користування каналами мовлення, 12 листопада 1998, № 000830.

ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (1992), Статут акціонерного товариства «Телекомпанія “ЮТаР”», Київ, с. 2-16.

ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (1992), Установчий договір про створення відкритого акціонерного товариства «Телекомпанія “ЮТаР”», Київ, с. 1-6.

ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (1998), Свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи, 5 жовтня, 1998, № 02187.

«Телекомпанія “Ютар”» (2001), Довідка про аналіз фінансово-господарської діяльності закритого акціонерного товариства «Телекомпанія “Ютар”» за 2001 рік, Київ, 12 с.

ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (2002), Бізнес-план діяльності ЗАТ «Телекомпанія «Ютар», 11 с.

ЗАТ «Телекомпанія “Ютар”» (2002), Статут Закритого акціонерного товариства «Телекомпанія “Ютар”», Нова редакція, Київ, с. 1-12.

Зражевська, Н. І. (Ред.) (2022), Теорія медіа та суспільства, Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, Київ, 198 с.

Квіт, С. (2008), Масові комунікації, Вид. Дім «Києво-Могилянська академія», Київ, 206 с.

Марущак, В. І. (2009), Школа журналіста, Мандрівець, Тернопіль, 136 с.

Маcмедіа на перехідному етапі: система масмедіа, політична комунікація, журналістика, методи дослідження (2001). Редактори: Р. Блюм, М. Герольд, В. Іванов, В. Різун. Центр вільної преси, Київ, 302 с.

Новий час (2002, січень), № 1-4 (74-77).

Новий час (2003, квітень), № 5-8 (110-113).

Новий час (2005, вересень), № 17-20 (139-142).

Онопрієнко, О. (Ред.) (2001), Золота книга української еліти. Інформаційно-імід­жевий альманах, Т. 6, Компанія Євроімідж, Київ, 608 с.

Шнайдер, В. та Рауе, П.-Й. (2014), Новий посібник з журналістики та онлайн-журналістики, Центр вільної преси, Академія Української Преси, Київ, 358 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vjo.2025.56.13150

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.