ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГОВЧЕННЯ ГРИГОРІЯ ВАЩЕНКА

Victor Dovbnia

Анотація


Розглянуто концептуальні засади філософсько-освітніх поглядів Г. Ващенка – визначного українського педагога XX ст. У контексті філософії освіти проаналізовано головні компоненти його освітнього вчення: ідеали та норми дослідження; наукові й релігійноміфологічні погляди; філософські засади освітньої концепції. Розкрито теоретикометодологічне підґрунтя освітньої теорії Г. Ващенка як символіко-понятійного поля, у межах якого застосовано різноманітні методи наукового дослідження й водночас окреслено тенденцію до зближення наукових знань і релігійної віри.

Ключові слова: філософія освіти, засади, наукові методи, знання, віра.


Повний текст:

PDF

Посилання


1. Ващенко Г. Загальні методи навчання. Підручник для педагогів. К.: Українська Видавнича Спілка, 1997.

2. Ушинський К. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. К.: Радянська школа, 1952.

3. Шарден П. де. Феномен человека. М.: Прогресс, 1965.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Lviv University Journal of Philosophy