МОРАЛЬНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 

Olha Lishchynska

Анотація


Розглянуто сучасний стан підприємництва, позначений посиленням його соціокультурної ролі. Досліджено питання проникнення етики в бізнес, перетворення її у невід’ємну складову економічних, соціальних та ідеологічних параметрів підприємства. З’ясовано, що підґрунтям бізнесу є моральні принципи, цінності та норми, які сприяють економічній стабільності та процвітанню.

Ключові слова: етика бізнесу, корпоративна культура, справедливість, відповідальність, чесність, легітимність


Повний текст:

PDF

Посилання


1. Джордж Р. Т. де. Деловая этика // http://salebook.lgg.ru/files/rv/032016012924.htm.

2. Дятлов А., Плотников М. Этика бизнеса // http://ecsocman.edu.ru.

3. Крылов Н. Деловая этика: роскошь или необходимость? // http://www.dis.ru.

4. Левцун О. Культура підприємництва // Культурологія: Навч. посібник. – К.: Вид. дім “КМ Академія”, 2003. – 316 с.

5. Ленько Е. Деловая этика // http://www.adelanta.ru.

6. Перов В. Этика бизнеса: нравственность // http://www.pr-dialog.ru.

7. Шпотов Б. Деловая этика и менеджмент // http://www.academy-go.ru.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Lviv University Journal of Philosophy