ФІНТЕХ-ОСВІТА В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ: ПІДХОДИ ДО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ

Sofia Lobozynska, Iryna Skomorovych, Ulyana Vladychyn

Анотація


Анотація. Високі стандарти якості освіти в сучасному світі можуть бути досягнуті шляхом поєднання традиційних методів навчання з компонентами електронного навчання. Мета статті – представити результати роботи над створенням змішаного курсу «ФінТех у цифровій економіці» із застосуванням інноваційних підходів, штучного інтелекту та експертизи провідних науковців, щоб надати студентам можливість отримувати якісну освіту навіть у воєнний час. Дослідження також має на меті окреслити шляхи вдосконалення фінансової освіти шляхом інтеграції електронних методів навчання. Зокрема, показано, як використання інтерактивних платформ, мультимедійних ресурсів, гейміфікації та інструментів на основі штучного інтелекту сприяє підвищенню доступності, ефективності навчального процесу та оптимізації роботи викладачів.

Встановлено, що розроблені електронні компоненти дозволяють студентам навчатися у зручний для них час і темп. Завдяки цим компонентам навчальний процес стає більш інтерактивним, забезпечуючи доступ до широкого спектра навчальних ресурсів і інструментів, а також створюючи безпечніше освітнє середовище, особливо в умовах війни.

З’ясовано, що основні е-компоненти курсу повинні включати теми модулів і їхній зміст, опис дисципліни, цілі та результати навчання, інформацію про викладача, дві версії силлабусу (офіційну та в теплій тональності), термінологію курсу, навчальні матеріали, фінальний зворотний зв’язок. Курс повинен бути наповнений різноманітними методами гейміфікації (вибір термінів із глосарію, отримання нагород, щотижневі вікторини, рефлексії, презентації індивідуальних і групових проєктів тощо) для високої мотивації студентів.

Результати дослідження показали, що розробка е-компонентів навчальних курсів відкриває можливості для студентів отримувати якісні знання, розвивати аналітичне та критичне мислення, а також забезпечує безперервний і безпечний доступ до освіти.

Практичне значення полягає в тому, що запропонований підхід до створення змішаного курсу може бути адаптований для інших дисциплін і освітніх програм, особливо в умовах нестабільного середовища.

Ключові слова: змішане навчання, електронні компоненти курсу, FinTech, цифрова економіка, гейміфікація, штучний інтелект, безпечне освітнє середовище, воєнний час.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.