ОНІРИЧНЕ І РЕАЛЬНЕ: ПСИХОЛОГІЯ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ У КОНЦЕПЦІЯХ ІВАНА ФРАНКА І БОГДАНА ІГОРЯ АНТОНИЧА

Микола ІЛЬНИЦЬКИЙ

Анотація


Зіставлено погляди Івана Франка та Богдана Ігоря Антонича на проблему психології художньої творчості, зокрема на оніричний аспект творчого процесу. Об’єктом уваги є естетико-психологічний трактат І. Франка «Із секретів поетичної творчості» – з одного боку, та літературознавчі і художні тексти Б. І. Антонича – з другого. Вказано на суголосність обох концепцій із теоріями Карла Ґустава Юнґа (психологічний і візіонерський типи творчості) і Ґастона Башляра (людина дня і людина ночі). Ключові слова: І. Франко, Б. І. Антонич, К. Ґ. Юнґ, Ґ. Башляр, психологія художньої творчості, оніричне, свідоме і підсвідоме.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/uls.2012.76.1867

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.