Вербальні та невербальні чинники впливу на аудиторію в загальному образі ведучого (на прикладі телепрограми „Х-фактор”)

Вікторія Юшко

Анотація


У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних елементів комунікативного акту. За допомогою опитування доведено, що реципієнти найбільше звертають увагу в образі ведучого на мову та жести. Тому особливу увагу приділено вивченню емотивної насиченості медіатексту, що посилює загальний експресивний тон тексту, здійснює емоційний вплив на адресата. Проаналізовано невербальні чинники майстерності тележурналіста, які впливають на позитивний образ ведучого і телепрограми загалом.
Ключові слова: телеведучий, медіатекст, емотивні елементи, жест, міміка, сугестія, аудиторія.

Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.707

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.