Переконання контентом як основа публікацій
Анотація
Проаналізовано переконання контентом – базисний принцип журналістики, який намагається
продати ту чи іншу подію без відтінків сумніву, але з емоційним забарвленням. В основу аналізу по-
кладено матеріали зарубіжних друкованих мас-медіа, телебаченням і радіомовлення про Євромайдан;
у цих матеріалах переконання як об’єкт текстів виступають у вигляді доктрини чи твердження, в
яке автор твердо вірить.
Ключові слова: аудиторія, Євромайдан, контент, мас-медіа, переконання, текст.
продати ту чи іншу подію без відтінків сумніву, але з емоційним забарвленням. В основу аналізу по-
кладено матеріали зарубіжних друкованих мас-медіа, телебаченням і радіомовлення про Євромайдан;
у цих матеріалах переконання як об’єкт текстів виступають у вигляді доктрини чи твердження, в
яке автор твердо вірить.
Ключові слова: аудиторія, Євромайдан, контент, мас-медіа, переконання, текст.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.697
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.