Критерії ефективності рекламного тексту
Анотація
У статті на прикладі друкованої реклами розглянуто засоби створення ефективних рекламних
текстів. Порівняно методики багатьох авторів, серед яких найдієвішою визнано методику Л. В. Ухової.
Ключові слова: рекламний текст, ефективність рекламного тексту, вербальні й невербальні ком-
поненти реклами, засоби декодування інформації.
текстів. Порівняно методики багатьох авторів, серед яких найдієвішою визнано методику Л. В. Ухової.
Ключові слова: рекламний текст, ефективність рекламного тексту, вербальні й невербальні ком-
поненти реклами, засоби декодування інформації.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.695
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.