Моделі суспільного мовлення Європи в умовах комерціалізації
Анотація
У статті йдеться про основні функції, сучасний стан і перспективи розвитку теоретико-прак-
тичних моделей суспільного телерадіомовлення в країнах Європейського Союзу та України. Про-
аналізовано історію виникнення і заснування суспільного телебачення України UA Перший у
2015 році на основі державного телевізійного каналу Перший національний.
Ключові слова: громадянське суспільство, суспільне мовлення, комерціалізація.
тичних моделей суспільного телерадіомовлення в країнах Європейського Союзу та України. Про-
аналізовано історію виникнення і заснування суспільного телебачення України UA Перший у
2015 році на основі державного телевізійного каналу Перший національний.
Ключові слова: громадянське суспільство, суспільне мовлення, комерціалізація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.689
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.