Вірусний контент: поєднання реалістичності та комерції
Анотація
У статті з’ясовано особливості вірусного контенту з уваги практичного застосування сучасних
технологій поголосу, маркетингу соціального впливу, принципів віральності. Показано специфічні,
ужиткові способи тиражування поширеного відео. Розглянуто критерії комунікативних ініціатив, які
знаходять відгук в аудиторії і привертають її увагу. Звернено увагу на міжособистісні процеси, що
становлять підґрунтя для соціальної взаємодії.
Ключові слова: популярне відео, віральність, вірусний маркетинг, бренд, соціальні медії, вірусний хід, інформаційний вибух.
технологій поголосу, маркетингу соціального впливу, принципів віральності. Показано специфічні,
ужиткові способи тиражування поширеного відео. Розглянуто критерії комунікативних ініціатив, які
знаходять відгук в аудиторії і привертають її увагу. Звернено увагу на міжособистісні процеси, що
становлять підґрунтя для соціальної взаємодії.
Ключові слова: популярне відео, віральність, вірусний маркетинг, бренд, соціальні медії, вірусний хід, інформаційний вибух.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2016.15.684
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.