Тенденції розвитку Інтернет-реклами в сучасних українських медіях

Юрій Васьківський

Анотація


   У статті  проаналізовано та обґрунтовано розвиток інтернет-реклами в сучасних українських медіях. Досліджено структурні компоненти реклами в інтернет-медіях. Вивчено досвід, сучасні тенденції функціонування  медіа реклами у всеукраїнських інтернет-виданні 1plus1.ua, zaxid.net. Проведено SWOT-аналіз медійної інтернет-реклами в Україні. Доведено, що досліджувані сайти використовують сучасні медіа технології, що дозволяє повертати на сайт відвідувачів, переважна більшість яких  стає  клієнтами, тобто це потужний інструмент просування, стратегічний компонент рекламної кампанії, що дозволяє вирішити різні маркетингові завдання.

   Ключові слова: медійна інтернет-реклама, онлайн-реклама, ретаргетинг, медіа технології, SWOT-аналіз.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2020.19.2960

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.