Формування образу українця в електронних ЗМІ України, Росії, Польщі, Чехії та Франції

Софія Ворончук

Анотація


   У статті оглянуто літературу, яка розкриває ментальний образ українця, подано найновіші дослідження на цю тему й зазначено вплив позитивних і негативних рис характеру на його міжнародний імідж. Окреслено національний характер як своєрідну персоніфікацію культури кожної національної спільноти. Виокремлено історичні події, що вплинули на становлення образу українця та їхню роль для його стереотипізації в Україні та світі. Зазначено кілька чинників, які формують імідж українця, і  потребують постійного інформаційного контролю: образ народу, історична пам’ять, образ новітнього героя, свобода слова, державний лад, стан суспільства, економіка, культура, релігія. Проаналізовано тематично-змістове наповнення теле- та радіопередач, визначено основні проблеми, які вирішить популяризація позитивного образу українця у власних та зарубіжних медіа.

Ключові слова: образ українця,  міжнародний імідж, ЗМІ, стереотипізація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2019.18.2270

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.