Функціональні особливості радіореклами в соціальних комунікаціях
Анотація
У статті досліджено функціональні особливості практичних підходів формування і трансформації комунікативних канонів як наслідок розширення інформаційних технологій і появи нових видів комунікації. Розмаїтість засобів поширення реклами сьогодні вражає уяву. Інформаційні блоки, які популяризують той чи інший продукт, вид послуг, зрештою, дають додаткове уявлення про специфічний вид діяльності чи навіть особу віднаходимо у газеті, на сітілайтах, у теле- та радіоефірах, на вхідних дверях будинку, навіть у науковому виданні. На початку ХХІ століття людство стало свідком і безпосереднім учасником комунікативної революції.
Ключові слова: функціональність, журналістика, контент, радіореклама, особливості сприйняття, комунікація.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2019.18.2260
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.