Жанр телевізійного ток-шоу як етносоціокультурний феномен
Анотація
У статті проаналізовано проблеми інтерактивного телебачення з позицій прямої і непрямої комунікації, виявлено стратегії і технології впливу на аудиторію у рамках етносоціокультурних особливостей телекомунікантів. Компаративний аналіз українських та німецьких телевізійних продуктів у жанрі ток-шоу впродовж 2008–2018 рр. дав можливість встановити характерні ознаки теледискурсу ток-шоу, а також заявити про відмінність окремих моделей залежно від національно-культурної специфіки спілкування комунікантів у ток-шоу.
Ключові слова: інтерактивне телебачення, ток-шоу, телевізійний дискурс, медійний продукт, агент, клієнт, модератор, хронотоп, „прецедентний текст”, конотація, „дискурсивна формула”, нейролінгвістичне програмування, комунікативні стратегія і тактика.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2019.18.2252
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.