Принципи   діяльності   телебачення   у   контексті пропагування   українських   національно-духовних цінностей

Оксана Білоус

Анотація


Розглянуто принципи діяльності телебачення і створення телепрограм для дітей, у яких пропагують українські національно-духовні цінності. Схарактеризовано абсолютні, вічні, національні, громадянські, сімейні цінності та цінності особистого життя. Виокремлено вартості, які повинні бути головним тематичним наповненням передач для того, щоб внесок телебачення у процес пропагування українських цінностей був ефективнішим. Наголошено, що головною передумовою ефективного впливу телепередач на дітей є органічне поєднання у них регіональних, всеукраїнських і загальнолюдських цінностей. Серед них, зокрема, любов до батьків, дітей, родини, взаємопошанування, любов до рідної оселі, вулиці, села, міста, народна міфологія, рідна державна українська мова, правдива історія України, українська національна культура, пошана до національних героїв, ветеранів праці, державних та національних символів, повага до всіх націй (їхніх мов, культур, звичаїв, традицій), толерантне ставлення до національних меншин, які живуть в Україні. У процесі опанування дітьми українських національно-духовних цінностей взаємодіють батьки, педагоги, журналісти. Ефективність їхнього пропагування у телепрограмах значно залежить від уміння дотримуватись принципів його діяльності.
  Ключові слова: телебачення, принципи, діти, національно-духовні цінності, виховання, зміст і тематика телепередач.


Повний текст:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2018.17.1600

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.