Українське суспільне і комерційне радіомовлення: перші підсумки співіснування
Анотація
У статті проаналізовано перші роки співіснування в Україні суспільних і комерційних радіостанцій, осмислено тенденції, які почали суттєво впливати на подальше становлення національного радіоефіру, пришвидшили його збалансованість і стабільність. Деякі з цих тенденцій були закладені соціальним замовленням, інші – ринковими законами, одні з них були цілком закономірним підсумком, поява інших була запрограмована вимогами часу й потребами формування демократичного суспільства. Наголошено, що суспільне радіо – це альтернатива державному та комерційному мовленню.
Ключові слова: українське радіомовлення, суспільне, громадське і комерційне радіо, радіомовний ринок, формати радіомовлення, радіохолдинги, мовні квоти в радіоефірі.
Ключові слова: українське радіомовлення, суспільне, громадське і комерційне радіо, радіомовний ринок, формати радіомовлення, радіохолдинги, мовні квоти в радіоефірі.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2018.17.1590
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.