Вибори  в  США: позиціонування  та  прорахунки  ЗМІ

Ігор Паславський

Анотація


  У статті проаналізовано позиціонування американських засобів масової інформації – загальнополітичних друкованих видань, якісної періодики, телебачення, мережевої журналістики та соціальних мереж у період проведення президентської виборчої кампанії 2016 року в Сполучених Штатах Америки. З’ясовано, що американські ЗМІ висвітлювали виборчу кампанію системно, оперативно і своєчасно інформували виборців про основні програмні положення кандидатів, перебіг виборчої кампанії та електоральні уподобання громадян.

  Доведено, що американська теорія преси з її вираженим акцентом на інформаційно-репортерській складовій журналістських матеріалів у доленосних для країни виборчих перегонах виявилась ірраціональною й відіграла певну деструктивну роль. Акцентовано, що основним джерелом інформації для пересічного американського виборця були мережеві засоби масової інформації, популярні соціальні мережі та телебачення. Констатовано, що вперше з часів появи телевізійної журналістики та проведення в прямому ефірі телевізійних дебатів між основними претендентами на найвищу посаду в державі перемогу одержав кандидат, який поступився суперниці в усіх трьох турах прямого телевізійного ефіру.

  Ключові слова: засоби масової інформації, президентська виборча кампанія, США, телебачення, преса, мережева журналістика, соціальні мережі.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/trj.2017.16.1083

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.