РОЛЬ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ
У ПОДОЛАННІ ІСТОРИЧНИХ СТЕРЕОТИПІВ
(НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКИХ ВІДНОСИН)
Анотація
У статті охарактеризовані місце і роль гуманітарної освіти в процесі подолання польсько-
українських історичних стереотипів і формування системи цінностей, які здатні припинити прояви
нетерпимості у відносинах обох народів. Автор наводить ряд прикладів успішних проектів,
пов’язаних з гуманітарною освітою, що змогли почати процес ліквідації історичних стереотипів
(особливо тих, які з’явилися під час і після Другої світової війни) і описує своє розуміння цієї
проблеми.
Ключові слова: стереотипи, толерантність, освіта, Україна, Польща.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/fhi.2016.17.776
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.