Мовна гра в словацьких рекламних текстах

Лідія ЧЕРНЮХ

Анотація


Автор статті систематизувала підходи до вивчення маловідомого поняття «мовна гра» в мовознавстві. На матеріалі рекламних текстів словацькою мовою досліджено мовну гру як засіб впливу на поведінку споживача. Запропоновано структурний аналіз фонетичних, графічних, лексичних та морфологічних ознак рекламного тексту. Висловлено думку про мовну гру як новомову, що потребує лінгвістичного аналізу та оцінки.

Ключові слова: рекламний текст, мовна гра, прийоми мовної гри, мовне маніпулювання, словацька мова


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.4.1849

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.