Про нові ознаки змісту поняття «прізвисько школяра» в соціолінгвістиці

Адріана ЧУЧВАРА

Анотація


У статті досліджено прізвиськоназивання як вияв неформальної номінації школярів з урахуванням місця проживання (село, місто, містечко) та статі респондентів. Для аналізу використано результати письмового опитування учнів 227 загальноосвітніх шкіл Львівської області (за 2009–2012 рр.), зокрема відповіді респондентів, що складають квотну репрезентативну вибірку. Відповіді сільських, міських та містечкових школярів регіону проаналізовано за допомогою статистичної програми для опрацювання соціологічних даних (SPSS 1 ). Метод анкетування, методика вибірки, а також елементи статистичного аналізу посприяли розкриттю нових ознак у змісті поняття «прізвисько школяра» як соціолінгвістичної категорії.

Ключові слова: соціогрупа «школяр», анкета, анкетування, вибіркова сукупність опитаних, соціолінгвістичне поняття «прізвисько школяра».


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.4.1829

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.