Мовна гра як засіб комунікативного впливу на читача (на матеріалі ЗМІ)

Наталія ТРЕТЯК

Анотація


Автор виявляє до опису цього явища багатоаспектність підходів, зумовлену роллю комунікативних технологій у формуванні впливу на споживача інформації. Схарактеризовано фонетичний, графічний, лексико-семантичний і морфологічний способи введення мовної гри в макроструктуру газетного тексту, структурні модифікації мовної гри. Зроблено висновок про роль мовної гри в розширенні можливостей перетворення інформації по лінії «об’єктивність – маніпулятивність».

Ключові слова: мовна гра, газетний дискурс, комунікативний вплив.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.3.1820

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.