Опозиція «свій» - «чужий» в соціолекті українських футбольних фанатів

Ірина ПРОЦИК

Анотація


У статті розглянуто стрижневу для мовлення спільноти футбольних фанатів опозицію «свій» – «чужий». Проаналізовано специфічні для субкультури фанатів засоби вербальної, а також візуальної ідентифікації, які використовують українські футбольні фанати. Аналіз здійснено на прикладах із текстів банерів, скандувань та пісень футбольних фанатів, а також друкованих видань – фанзинів та публікацій на інтернет-сторінках, у яких функціонують лексеми, що творять цю опозицію. Описано дві групи номінацій: 1) назви угруповань та команд фанатів, за які вони вболівають, та 2) назви, які використовуються для номінування «ворогів» фанатів – команд-суперниць та їхніх фанатів, міліції, охорони стадіонів, суддів, футбольних функціонерів тощо.

Ключові слова: соціолект футбольних фанатів, вербальна ідентифікація, візуальна ідентифікація, назви угруповань фанатів, прізвиська футбольних команд.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/ls.6.1747

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.