АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ
Анотація
Анотація. У статті розглянуто основні показники, які характеризують ефективність використання таргетованої реклами. Розглянуто ключові тенденції у сфері інтернет-реклами за останні 5 років. Описано та поділено показники на групи, залежно від способу їх отримання. Визначено способи розрахунку результатів таргетованої реклами. Здійснено аналіз показників у 2024 році за галузями та країнами. Проаналізовано показники в залежності від типу країни, де відбувається рекламування. Окреслено специфіку результатів реклами у соціальних мережах для B2B та B2C секторів. Співставлено результати за такими показниками, як: рейтинг кліків, вартість за тисячу показів, вартість за клік, вартість за дію з оглядами у наукових джерелах, блогах та результатах роботи практикуючих спеціалістів з інтернет-реклами. Визначено перспективи подальшого розвитку інтернет-реклами.
Ключові слова: реклама, таргетована реклама, соціальні мережі, показники таргетованої реклами, CPM, CTR, CPC.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
