ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА

Yuriy Maksymets, Sofiia Smereha, Bohdanna Kosovych

Анотація


Анотація. Метою статті є підкреслення важливості формування та реалізації маркетингових стратегій підприємства для сучасних умов бізнесу, де конкуренція на ринку постійно зростає. Успішне впровадження стратегії маркетингу визначає конкурентоспроможність підприємства на ринку, дозволяє залучити більше клієнтів та встановити з ними стійкі відносини, збільшити обсяги продажів. Дана тема зосереджена на основних етапах побудови маркетингової стратегії, а саме: аналіз ринку та конкурентів, визначення цілей, SWOT-аналіз, вибір стратегічних напрямків, розробку маркетингових планів та контроль за їх виконанням. Реалізація маркетингових стратегій вимагає постійного вдосконалення та адаптації до змін у середовищі, визначенню цілей підприємства, постійного моніторингу у внутрішніх та зовнішніх процесах, що дозволяє підприємствам успішно конкурувати та досягати успіху на ринку.

Ключові слова: маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, формування маркетингової стратегії, реалізація маркетингової стратегії, маркетингові цілі.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2024.51.0.5105

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.