АНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ

Iryna Horodniak, Roman Horodniak, Anastasiya Terendiy

Анотація


Анотація. У статті розглянуто сутність реклами як важливого інструменту маркетингових комунікацій. Розглянуто різні види реклами, які використовують в умовах сьогодення. Визначено сутність рекламного ринку та його різновиди за різними ознаками. Окреслено особливості функціонування ринку реклами України в соціально-економічних умовах сьогодення. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку реклами впродовж останніх років, зокрема під впливом пандемії та воєнного стану. Здійснено аналіз обсягів об’єму рекламно-комунікаційного ринку України у 2018-2022 роках та розроблені прогнози на 2023 і 2024 роки. Розглянуто особливості функціонування окремих складових рекламно-комунікаційного ринку України в умовах воєнного стану. Зокрема, Інтернет-реклами, радіо реклами, ООН Медіа, реклами в пресі, ТБ-реклами.

Ключові слова: реклама, види реклами, ринок реклами, Інтернет-реклама, радіо реклама, ООН Медіа, реклама в пресі, ТБ-реклама.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.