ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Анотація
У статті здійснено оцінювання показників формування кадрового потенціалу ресурсного забезпечення вищої освіти України який безпосередньо задіяний в освітньому процесі. Проведена характеристика його стану на основі аналізу статистичної звітності, зокрема, структура викладацького складу вищої школи та динаміка її чисельності, показники діяльності аспірантури та докторантури та концентрація захистів дисертаційних досліджень за галузями знань, а також здійснено їх порівняння із змінами попиту абітурієнтів на здобуття вищої освіти. Всебічне комплексне оцінювання кількісного і якісного складу кадрового потенціалу є актуальним, оскільки відображає стан і тенденції розвитку системи освіти. За результатами оцінювання визначена необхідність вдосконалення принципів та підходів до формування кадрового потенціалу вищої освіти із врахуванням потреб у відтворенні трудових ресурсів відповідних галузевих ринків.
Ключові слова: вища освіта, кадрове забезпечення вищої освіти, викладацький склад вищої школи, педагогічні працівники, науково-педагогічні працівники, наукові працівники, аспірантура, докторантура.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/meu.2020.44.0.3401
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.