ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ АКЦІОНІЗМУ

S. Vaculenko

Анотація


У статті розглянуто теоретичні засади вивчення споживчого вибору. Автор
зазначає, що під впливом індивідуалізації соціального життя постає необхідність
дослідження споживчих практик саме як практик індивідуальних. Парадигма
акціонізму є тією методологією, що дає змогу вивчати причини та наслідки соціальної
дії на індивідуальному рівні, тому автор вважає доречним її використання для аналізу
споживчого вибору. Розглянуто, як саме основні теоретико-методологічні принципи
акціонізму можуть бути застосовані для такого аналізу.
Ключові слова: споживання, споживчий вибір, стиль життя, акціонізм.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua