ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ В КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ АКЦІОНІЗМУ
Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади вивчення споживчого вибору. Автор
зазначає, що під впливом індивідуалізації соціального життя постає необхідність
дослідження споживчих практик саме як практик індивідуальних. Парадигма
акціонізму є тією методологією, що дає змогу вивчати причини та наслідки соціальної
дії на індивідуальному рівні, тому автор вважає доречним її використання для аналізу
споживчого вибору. Розглянуто, як саме основні теоретико-методологічні принципи
акціонізму можуть бути застосовані для такого аналізу.
Ключові слова: споживання, споживчий вибір, стиль життя, акціонізм.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua