ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ НОВИХ ПРОДУКТІВ

O. Pidluzhna

Анотація


Створення нових продуктів (“новинок”) може вивести компанію в лідери певного сегменту
або призвести до виникнення зовсім нового ринку з революційним товаром. Прийняття у процесі
маркетингової діяльності рішень щодо розробки перспективних товарів (послуг) повинно
опиратися на достатню інформацію про відповідні потреби та уподобання споживачів. Ця
інформація дає змогу поліпшити якість управлінських рішень, бо скорочує сферу пов’язаного з
ним ризику. У статті досліджено поняття нужд, потреб та запитів, рівні товару, які впливають на
їхнє задоволення, показано різницю між покупцем і споживачем з погляду маркетингу, а також
наголошено на необхідності проведення соціальних та маркетингових досліджень як визначальних
у процесі формування ідеї нового товару.
Ключові слова: соціологічне та маркетингове дослідження, новий продукт, споживач і покупець,
купівельна поведінка.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua