СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ТА РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ У КРИЗОВОМУ СУСПІЛЬСТВІ

V. A. Poltorak, D. I. Akimov

Анотація


У статті розглянуто сутність та класифікацію соціальних криз, їх прояви у кри-
зовому суспільстві. Проаналізовано основні технології регулювання таких криз, основною з яких виступає соціальний маркетинг. Зроблено висновки щодо значущості маркетингу конфліктів у соціальній сфері суспільства.
Ключові слова: соціальна криза, соціальний маркетинг, маркетинг проблем, маркетинг конфліктів, соціальні маркетингові технології.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Контакти:

м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319

visnyk.sociology@lnu.edu.ua