СОЦІАЛЬНІ ЗВИЧКИ ЯК ФАКТОР ВЕКТОРУ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІН
Анотація
У статті йдеться про соціальні звички як фактор соціальних змін. Передусім
звернено увагу на аспекти, пов’язані з процесами потужного розгортання індустрії
мобільних інформаційних зв’язків та портативної техніки на загальному тлі поступу ін-
формаційно-дигітальної еволюції, що детермінує соціальний простір. Соціальні звички
сучасних комунікативних дій, купівельних практик та мобільних потреб визначатимуть
індустріальну складову постіндустріального суспільства. Такими соціальними звич-
ками виступатимуть повторювані соціальні практики звернення до кібервіртуального
простору як до основного джерела інформації у випадках необхідності задоволення
як індивідуальних, так і групових потреб.
Ключові слова: звичка, манера, вектор змін, інституціоналізація, інформаційно-
комунікативні пристрої.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контакти:
м. Львів, вул. Університетська 1, ауд. 319
visnyk.sociology@lnu.edu.ua