МОВА ЯК ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН
У ПРАЦЯХ УЧЕНИХ МОСКОВСЬКОЇ ТА КАЗАНСЬКОЇ ШКІЛ

Володимир Глущенко

Анотація


Розкрито погляди вчених Московської та Казанської шкіл на мову як психосоціальний
феномен. Показано, що представники цих шкіл, подібно до молодограматиків, розглядали
розвиток мови як взаємодiю iндивiдуального i соціального. Водночас учені Московської
та Казанської шкіл значно глибше й ширше, ніж молодограматики, аналізували суспільну
природу мови та соціальні чинники її розвитку.
Ключові слова: психосоціальний характер мови, розвиток мови як взаємодiя
iндивiдуального i соціального.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2009.46.6105

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.