ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ
ЯПОНСЬКОЇ МОВИ
Анотація
Розглянуто питання організації процесу навчання японської мови з погляду пла-
нування одиниці навчального процесу – уроку. Зокрема наголошено на необхідності
врахування особливостей японської мови у цьому питанні. Зроблено спробу на основі
методичних джерел, підручників, практичного досвіду проаналізувати та систематизу-
вати аспекти, що впливають на організацію уроку. Проведено дослідження існуючих
офіційних документів, що на цьому етапі регламентують планування навчального
процесу на державному, регіональному рівні та на рівні вищих навчальних закладів.
На основі цього розроблено практичні рекомендації до планування конкретного уроку
японської мови.
Ключові слова: навчання, викладання, процес навчання, зміст освіти, державний
стандарт освіти, планування уроку.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpl.2011.54.2916
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.