СОЦІАЛЬНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА – ВАГОМИЙ ЧИННИК ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

Halyna Boiko

Анотація


Розкрито поняття “соціальна мобільність педагога”. Визначено вагомі чинники професійного зростання педагога (професійне самовизначення, професійна самореалізація, модернізація педагогічної освіти, зв’язок теорії з практикою, сприятливе освітнє середовище) та умови розвитку соціальної мобільності педагога (зміна соціального статусу студентів у структурі суспільства (вчитель, вихователь). Досліджено особливості взаємодії з різними соціальними групами. Проаналізовано аспект готовності працювати в умовах інноваційних змін та проблему соціально-активного спрямування професії вчителя (вихователя). Виокремлено розвиток соціальної перцепції фахівця). Запропоновано основні шляхи професійного розвитку педагога.
Ключові слова: соціальна мобільність, педагог (вчитель, вихователь), професійне зростання, професійний розвиток, професійна самореалізація.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9944

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.