ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
Анотація
Розглянуто розгорнуте інтеграційне визначення поняття педагогічного тестування. Подано окремі складові, які характеризують тестування як метод педагогічних вимірів готовності вихователів до економічного виховання дошкільників. Проаналізовано кожну складову педагогічного тестування, починаючи з формування тестових завдань і закінчуючи організацією процесу тестування вихователів ДНЗ. Обґрунтовано, що тестування є методом діагностики і може бути ефективним лише за умови відповідності означеним критеріям та якісного складання тестових завдань. Виявлено, що тестування водночас є методом і результатом вимірювання, надає об’єктивну інформацію про рівень знань педагогів, про прогалини в їхній підготовці, про причини цих прогалин. Окреслено аспекти міжособистісних стосунків у процесі відповідей на тести. Виконано аналіз особливостей взаємовпливу довіри та спілкування. Наголошено на необхідності дотримання методології системного підходу на всіх етапах підготовки та реалізації тестів. Визначено характеристики, які впливають на результат тестування, дають можливість ефективно використати інформацію, отриману з результатів опитування.
Ключові слова: педагогічне тестування, тестологія, надійність, валідність, економічне виховання дошкільників.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9943
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.