ДІЯЛЬНІСНА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ

Alla Sichkar

Анотація


Розкрито шляхи реалізації діяльнісних засад щодо підготовки вихователів
дошкільних навчальних закладів, забезпечення готовності їх до роботи в умовах
реформування системи освіти, визнання пріоритету розвитку, саморозвитку
особистості дитини як суб’єкта діяльності, цінності й сенсу її буття. Обґрунтовано
необхідність розуміння студентами сутності діяльнісного підходу до навчання,
виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічній ретроспективі. Висвітлено
особливості впровадження в освітній процес вищого навчального закладу теорії та
практики педагогічних систем, що ґрунтуються на ідеях діяльнісного підходу,
формування у студентів здатності до їхнього об’єктивного аналізу та актуалізації
перспективного досвіду в сучасному українському дошкіллі.
Ключові слова: діяльнісний підхід, особистісно-зорієнтовані технології,
дошкільна освіта, вихователь дітей дошкільного віку, розвиток, саморозвиток
особистості.


Повний текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9515

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.