ПРОЦЕС ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ З НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Анотація
Проаналізовано сутність поняття самостійної роботи. Обґрунтовано
значущість рефлексивного підходу у процесі організації самостійної роботи
майбутніх економістів з навчання англійської мови, яка полягає у забезпеченні
усвідомлення якості та результативності навчальної діяльності. З’ясовано навчально-
інформаційні, метакогнітивні, когнітивні, компенсаторні стратегії сприяють
ефективному формуванню лексико-граматичної компетентності майбутніми
економістами.
Ключові слова: самостійна робота, рефлексивний підхід, лексико-граматична
компетентність, стратегії навчання.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.30970/vpe.2017.32.9514
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.